Promovarea pe rețeaua Google Display

Promovarea pe rețeaua Google Display

Indiferent că ești un business cunoscut sau de abia lansat pe piață, rețeaua Google Display te poate ajuta să îți îndeplinești obiectivele de marketing. De la brand awareness până la conversii, alege să profiți de beneficiile Google Display pentru a te propulsa în fața competiției.

Cum funcționează rețeaua Google Display?

Această unealtă, deținută de Google, este special concepută pentru ca businessurile de toate tipurile să intre în contact cu publicul lor țintă. Concret, reclamele sunt afișate pe site-urile folosite de clienții tăi sau potențialii clienți țintă – bloguri, în timpul filmulețelor vizualizate pe Youtube, în căsuța poștală Gmail etc.

Mai mult, poți automatiza tot procesul – Google analizează audiența ta actuală și cea care îți vizitează landing page-ul. Apoi, ajustează licitațiile pentru cuvintele cheie cele mai potrivite pentru businessul tău. Astfel, știi sigur că investești eficient resursele de care dispui, încât ele să se transforme în conversii.

Targetarea Google Display vs. targetarea în marketingul clasic

Rețeaua Google Display deține peste 2 milioane de site-uri și ajunge la aproximativ 90% din toți utilizatorii de internet. Am putea spune că este mai prolifică decât un panou în centrul orașului sau pliante împărțite la evenimente – mai ales dacă vrei să îți extinzi businessul la nivel național sau internațional.

După cum spuneam, reclama ta poate apărea în multiple contexte și pentru nișe specifice de oameni – pe site-uri, pe aplicații mobile sau în timpul conținutului video. Cu ajutorul uneltelor de targeting, poți opta pentru strategii diverse de segmentare a pieței.

De exemplu, poți alege să concentrezi reclamele pe un anumit grup de oameni – cei care ți-au vizitat deja site-ul sau cei care au cele mai mari șanse să caute produsele sau serviciile tale. Mai mult, poți seta caracteristici pur demografice, dacă te adresezi unui segment mai vast, cum ar fi bărbați cu vârste cuprinse între 25 și 34 de ani sau femei dintr-o anumită regiune geografică.

Un alt mod de targetare este cel prin care concentrezi reclamele într-o anumită zonă de interes. De exemplu, dacă vinzi biciclete, poți opta să afișezi reclama ta doar în timpul filmulețelor de pe Youtube care au ca subiect principal ciclismul.

Promovarea prin Gmail

Am menționat câteva dintre platformele pe care poți rula campanii de promovare, însă o oportunitate care este adesea ignorată, dar poate fi foarte profitabilă, este cea prin Gmail. Din frica de a nu crea spam – fiind o experiență comună pentru majoritatea oamenilor – brandurile aleg să stea departe de această variantă.

Totuși, este important de înțeles diferența dintre Google Gmail Ads și un newsletter trimis de compania ta. Cu Gmail Ads, mail-urile tale se duc în căsuțele poștale Promotions sau Social, deci nu deranjează utilizatorul în Primary Inbox. Mai mult, ai multiple metode de a nișa piața, în funcție de ce este mai relevant pentru businessul tău.

Câteva exemple de segmentare sunt:

  • În funcție de domeniile lor de interes;
  • În funcție de aspecte demografice, cum ar fi vârsta, sexul sau venitul;
  • În funcție de evenimente cruciale din viața lor, cum ar fi căsătoria, mutatul sau absolvirea unei școli.

Concluzie Rețeaua Google Display este o unealtă absolut necesară pentru orice tip de business care își dorește să se diferențieze de restul competiției. Cu ajutorul metodelor de targetare foarte detaliate, poți fi sigur că resursele investite ajung la oamenii potriviți, la momentul potrivit.

Share

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Înscrie-te la newsletter!

Fii la curent cu ultimele noutăți din digital marketing!

Vezi și

digital marketing

Măsurarea datelor cu Google Analytics

Google Analytics este o unealtă ce îți permite să măsori în timp real traficul de pe site-ul tău – cu siguranță ai mai auzit de

digital marketing

Promovarea pe rețeaua Google Display

Indiferent că ești un business cunoscut sau de abia lansat pe piață, rețeaua Google Display te poate ajuta să îți îndeplinești obiectivele de marketing. De

Digital Marketing Centrat pe Soluții personalizate bazate exclusiv pe campanii PayPerClick, focusate pe ROI (Return of Investment), eficientizarea bugetului și creșterea ratei de conversie.

  • contact@adspro.ro
  • Aeroportului 1d
  • 0741 310 510